Home » Escape Games »

Locked in Bathroom Walkthrough

Locked in Bathroom

Advertisement
Locked in Bathroom is a new point and click type escape the room game from gamekrunch.com. In this game you try to search around to find some useful things and solve puzzles to escape the bathroom. Good luck and have fun!

Play Locked in Bathroom

Locked in Bathroom Video Walkthrough

If you find any broken link about this game, please report and let us know by contacting us. We will add working link if there is any alternative. You may also report any game bugs or problems about games directly to developers from their websites.
Advertisement
Upside-Down Text Spoiler Maker
To decode, copy the upside-down text and paste into the left box
Spoiler:   Use This:

36 comments:

Is anybody out there?

yep
second....

hi hope u guys are good at these cos i always need help!! lol

found numbers

one last game before i go to bed

open briefcase and got key

open door and that`s it .......

that was short.but i still miss one item in inventory

I think you'll be fine Kelly. ;)

just started

only got four numbers any hints please

hehe drergo u spoke too soon lol

very esey game first time finish without help looolz

1. In radio
2. On top shelf between mirrors
3. On floor below vanity (down, then right)
4. In right towel cabinet
5. In right drawer
6. Toilet paper roll

ok dont know what i did but the code suddenly appeared :-S and out

Simple, with good graphics, but a bit buggy.

;) good job.

ok so i missd the one on the floor but still got code 2gether
and has any1 read the mision=)

that wasn't too bad

Holy shit
+16 gratis

yay, finally something that can make up for the schneeviech escape game!!!

haha tosca, I see what you mean, would like to have that toilet paper too, as I'm living with 3 boys... LOL funny game, by the way

Me too. Only got 5 numbers and suddenly code appeared. At least it was simple and fast! ;-)

hey all, just starting this game
found number under tub in a cupbard Ithink or next to it, and in drawr

still looking for the last one

kathy did you look on the floor by the vanity?

easiest game ever!

hey all, just starting this game
found number under tub in a cupbard Ithink or next to it, and in drawr

       Anonymous  10/9/08, 4:48 PM  

After playing that last PNC game (the german one), it is nice to be able to finish a game not frustrated.

lol..meatbun66, I agree..Nice and easy for a nice change, with no pixel hunting!!!!!!!!!

Here the code i got 931 720

Nice and simple. I did it without hints, yeah. Well It said to be continue, so looking forward for the next game.

       Anonymous  10/10/08, 12:27 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
       Anonymous  10/10/08, 12:32 AM  

hi everyone,i am new here (but playing games here for a long time),and i am from holland.i always reed the comments here,and they helped me through a lot of games,so maybe i can be of some help too

An easy game, last week killed me :D ... LMAO Tosca, hahaha.

Hi first time posting, :) this has to be the easiest room escape game x

       Subscribe  2/4/24 12:24 PM

Subscribe and get daily new escape games by email.


Post a Comment

Please read our Commenting Rules before posting your comment!
Posting walkthrough links to YouTube and other sites is forbidden!
Please report any spam or unwanted comment by contacting us.

Escape Games 24 is most popular and best escape games site on the web, posting and sharing new escape games for our thousands of visitors every day since 2006 year. We publish daily escape the room games from different developers and sponsors. There are thousands of addicting free escape games in our archive. You can select and play escape games from developers you like and you can skip playing any room escape games from developers you don't like. You can also select and play weekly and monthly most popular escape games from our right sidebar. You can post your comments, hints, spoilers and walkthroughs to help other players and you also can ask for help to get hints or spoilers from other players. If you don't want to get any help and solve the games yourself, you shouldn't scroll down the comments page for not spoiling your escaping games. Show your escaping skills by playing online escape games everyday. We also publish adventure games, point and click games, hidden object games, puzzle games, and riddle games. Good luck and have fun!